loading...

تعميرات مبل

تعميرات مبل

بازدید : 147
11 زمان : 1399:2

سلام بهترين و سريع ترين راهي كه مي تواند نشستن را راحت كند يا كاري كند كه نشيمن لق و شل نباشدتعميرات مبل و بازسازي مبل است.

چون اين اتفاق براي هم ما افتاده كه روي مبل مورد علاقه مان مي نشينيم و توي آن فرو مي رويم يا مبل تكان مي خورد.

در مورد كوسن ها بهترين كار اين است كه زيپ آن ها را باز كنيد و فوم را بيرون بياوريد و پشت و رو كنيد،

چون زير آن استفاده نشده و هنوز سفت و محكم است.

فوم را پشت و رو توي كوسن بگذاريد و زيپ را ببنديد و راحت بنشينيد.

اين به فكرم نرسيده بود، پس فوم شل مي شود و فرو مي رود؟

زير آن سفت است چون روي آن ننشستيم.

اگر غير از كوسن، تشك ابري ديگر هم داشته باشيم چه؟

اين هم به همين صورت، زيپ آن را باز كنيد و پشت و رو كنيد.

حالا تصور كنيم اين راهكارها را امتحان كرديم ولي نتيجه نگرفتيم، چه راه حل هاي ديگري دارد؟

بايد فوم را عوض كنم؟ تعمير كنم؟ تكه هاي بيشتري توي آن اضافه كنم؟

اگر فوم هنوز سالم است، كوسن را براي تعميرات مبل به مغازه مي بريد،

آن را تعمير مي كنند و با حالت پفكي بيشتري توي رويه مي گذارند.

تشك هاي پشتي را چه بايد كرد؟

من شخصا خيلي بدم مي آيد وقتي تشك ها افتاده و شل مي شوند، شادابي ندارند.

دوست دارم روي تشك سرحال تكيه بدهم.

اين مشكل چطور حل مي شود؟ بايد عوضش كنم يا نه؟

تشك ها خيلي به مشكل نمي خورند،

تنها مشكل آن ها اين است كه فوم داخل نشست مي كند و بالاي تشك خالي مي شود،

در اين صورت فقط بايد بالاي آن را پر كنيد و به پايين فشار بدهيد و مثل روز اول مي شود.

خيلي عالي است، پس با كمترين هزينه و صرف وقت تعميرات مبل درست و انجام مي شود.

بازدید : 186
11 زمان : 1399:2

مبلمان پس از گذر سال‌ها نيازمند بازسازي، نوسازي و تعميرات مبل است. بنابراين هنگامي‌كه به دنبال وسايلي براي چيدمان خانه‌تان هستيد، موشكافانه به زوايا، اندازه و شكل كلي آن توجه كنيد، رويه و جنس آن را لمس كرده و به دقت به بررسي اتصالات، وزن و قيمت آن بپردازيد.مبلمان پس از گذر سال‌ها نيازمند بازسازي، تعمير و نوسازي است. بنابراين هنگامي‌كه به دنبال وسايلي براي چيدمان خانه‌تان هستيد، موشكافانه به زوايا، اندازه و شكل كلي آن توجه كنيد، رويه و جنس آن را لمس كرده و به دقت به بررسي اتصالات، وزن و قيمت آن بپردازيد.

روش‌هاي بازسازي مبلمان

يادتان باشد مبلماني كه تحت شرايط ايده‌آل تهيه و در بهترين و مناسب‌ترين نقطه خانه قرار داده مي‌شود، زماني فرسوده و كهنه خواهد شد يا با توجه به شرايط زندگي ساكنان منزل يا تصميم‌گيري‌هاي جديد، آماده تغيير شكل‌هاي كامل يا جزئي مي‌شود؛ در اين صورت بايد به فكر بازسازي مبلمان باشيد. حتي شايد بعد از مدت كوتاهي از شكل و سبك مبلمان‌تان خسته شويد و بخواهيد آن را تغيير دهيد.

روش‌هايي براي تعميرات مبل وجود دارد كه در اين جا به متداول‌ترين و مهم‌ترين آن‌ها مي‌پردازيم. اين روش‌ها اغلب توسط خود سازندگان مبلمان يا طراحاني كه كار بازسازي انجام مي‌دهند صورت مي‌گيرد كه نيازمند صرف هزينه و دقت است. اما شما هم مي‌توانيد براي بهبود شرايط محيط مسكوني‌تان دست ‌به كار شويد و مبلماني متفاوت از آنچه داشته‌ايد، درست كنيد.

ابتدايي‌ترين و ساده‌ترين كارهايي كه براي مبلمان و نوسازي آن انجام مي‌شود، سمباده‌زني و رنگ مبلمان اعم از كاناپه، تختخواب، كابينت، بوفه،‌ كتابخانه، ميز تلويزيون و از اين قبيل است.

ابتدا قسمت‌هاي شيشه‌اي (در كتابخانه) يا پارچه‌اي (در كاناپه) و هر عضو اضافه ‌ديگري را جدا كنيد و با يك سمباده چوب تمامي قسمت‌هاي چوبي را سمباده بزنيد تا رنگ‌ زير ريخته شود و ناصافي‌ها از بين برود. در قسمت‌هايي كه آسيب‌ ديده يا شكاف يا سوراخي در آن به وجود آمده كمي بتونه استفاده كنيد و روي آن را هم دوباره سمباده بكشيد. براي كاري كه در منزل انجام مي‌دهيد يك رنگ آستري و سپس رنگ‌ نهايي كافي‌ست. گاه كشيدن سمباده بر روي چوب براي زدودن لايه ‌جلا كه با سيلر، كيلر يا روغن جلا اجرا شده و آوردن رنگ قبلي روي آن، جلوه‌اي هنري به كار مي‌بخشد كه با پوليش‌هاي فراوان كارگاه‌هاي مبل‌سازي تفاوت دارد.

در روشي ديگر به عوض كردن رويه مبلمان نياز داريم. اين كار براي كاناپه‌ها، تختخواب‌ها و صندلي‌هايي كه قسمت پارچه‌اي يا چرم‌كوب دارند مصداق پيدا مي‌كند. بدين صورت كه پارچه مبل يا صندلي را با پارچه جديد و نويي عوض مي‌كنيم. البته عوض كردن پارچه مبل در منزل كار سختي است اما براي صندلي‌ها در صورتي كه زيرسازي كفي صندلي به هم نخورده باشد مي‌توان كفي را از صندلي جدا كرده، مبل را با پارچه موردنظر روكش و دوباره در جاي خود ثابت كرد.

از ديگر مواردي كه در تعميرات مبل به ما كمك مي‌كند و امروزه هم جايي در صنعت مبلمان به خود اختصاص داده است، تغيير افكت يا جلوه چوب مبلمان است. اين تغيير جلوه اغلب (و نه هميشه)، با رنگ انجام مي‌شود. مي‌توانيد يك يا دو عدد مبل كلاسيك نامرغوب و ارزان‌قيمت كه شبيه به مدل كلاسيك ساخته شده تهيه كنيد، به اين روش آن‌ را تغيير دهيد و دو عدد مبل كلاسيك آنتيك و باارزش بسازيد و در گوشه يا زاويه‌اي از فضا (مثل كنار شومينه) قرار دهيد. انواع وايت‌واش‌ها، ورق طلا (نقره، مس)‌ها و پتنيه‌هاي مختلف از اين‌گونه‌اند.

بازدید : 147
11 زمان : 1399:2

مركز تخصصي رويه كوبي و تعميرات مبل ما با دو دهه فعاليت مستمر آماده ارائه خدمات زير به همشهريان عزيز در كليه مناطق تهران بزرگ ميباشد. هدف ما جلب رضايت مشتريان عزيز با ارائه برترين كيفيت خدمات و برآورد مناسب ترين هزينه تعميرات مبل است.

رويه كوبي و تعمير انواع مبلمان اداري و منزل ( استيل، راحتي، تمام پارچه و...)

رنگ كاري مبلمان اداري، منزل و صنايع چوبي

فروش و تهيه پارچه مبلي

رويه كوبي كلاف ( فريم ) مبل نو

بازديد و مشاوره رايگان

تعميرات مبل و رويه كوبي به چه منظور انجام مي شود

يكي از نگراني هاي افرادي كه قصد تعمير و رويه كوبي مبل و تعميرات مبل خود را دارند اعتبار و تخصص كارگاهي است كه ميخواهند مبل خود را بدست انها بسپارند. تجربه ناخوشايند بسياري از افراد و آشنايان دليل عمده نگراني هاي آنهاست و ما نيز تاييد ميكنيم كه بسياري از كارگاه هاي تعمير مبل ، يك شبه و بدون كمترين تخصص و تجربه در زمينه رويه كوبي مبل شروع به كار كرده اند و بعضا از مواد اوليه اي استفاده ميكنند كه كمترين ارتباطي با مبلمان ندارد.

مو ، ضايعات كارخانجات نساجي ، تكه هاي موكت ، ضايعات پلاستيكي و ... مواردي است كه بعضا در هنگام تعمير مبل با آنها برخورد ميكنيم و حرفي نميماند مگر تاسف !

چرا رويه كوبي مبل ما ؟

تجربه ، تعهد به كار و كارفرما و استفاده از دانش استادكاران مجرب

استفاده از بهترين مواد اوليه ( فوم ، اسفنج ، پنبه و كرك ، ويسكوز ، فنر و تسمه

استفاده از تكنولوژي روز دنيا

برآورد هزينه كارشناسي شده

صرف زمان و دقت بر روي جزئيات كار

مشاوره و راهنمايي دقيق مشتريان

رويه كوبي مبل ما مفتخر است كه در طول فعاليت خود همواره رضايت مشتريان خود را برآورده ساخته است. مشتريان عزيز شما ميتوانيد در هر لحظه به صورت حضوري شاهد چگونگي تعميرات مبل خود باشيد و از نحوه رويه كوبي و محتويات و مواد اوليه مورد استفاده در مبل خود اطمينان حاصل نماييد.

بازدید : 150
11 زمان : 1399:2

در روشي ديگر از تعميرات مبل به عوض كردن رويه مبلمان نياز داريم. اين كار براي كاناپه‌ها، تختخواب‌ها و صندلي‌هايي كه قسمت پارچه‌اي يا چرم‌كوب دارند مصداق پيدا مي‌كند. بدين صورت كه پارچه مبل يا صندلي را با پارچه جديد و نويي عوض مي‌كنيم. البته عوض كردن پارچه مبل در منزل كار سختي است اما براي صندلي‌ها در صورتي كه زيرسازي كفي صندلي به هم نخورده باشد مي‌توان كفي را از صندلي جدا كرده، مبل را با پارچه موردنظر روكش و دوباره در جاي خود ثابت كرد.

از ديگر مواردي كه در بازسازي مبلمان به ما كمك مي‌كند و امروزه هم جايي در صنعت مبلمان به خود اختصاص داده است، تغيير افكت يا جلوه چوب مبلمان است. اين تغيير جلوه اغلب (و نه هميشه)، با رنگ انجام مي‌شود. مي‌توانيد يك يا دو عدد مبل كلاسيك نامرغوب و ارزان‌قيمت كه شبيه به مدل كلاسيك ساخته شده تهيه كنيد، به اين روش آن‌ را تغيير دهيد و دو عدد مبل كلاسيك آنتيك و باارزش بسازيد و در گوشه يا زاويه‌اي از فضا (مثل كنار شومينه) قرار دهيد. انواع وايت‌واش‌ها، ورق طلا (نقره، مس)‌ها و پتنيه‌هاي مختلف از اين‌گونه‌اند.

به عنوان مثال در روش‌ ورق طلا براي تعميرات مبل از اين روش استفاده خواهيم كرد: قسمت‌هاي چوبي مبل را طبق روش 1 آماده‌سازي كنيد، روي كار را رنگ روغني اُخرا بزنيد و يكي دو روز فرصت خشك شدن كامل به آن بدهيد. بعد چسب ورق طلا را كه در بازار موجود است روي كار بزنيد و حدود پنج دقيقه فرصت دهيد تا روي كار كاملا خشك شود. بعد ورق طلا را به دقت بر‌داريد و با قلم‌موي نرم يا پارچه بسيار نرم روي كار بچسبانيد. اگر قسمتي از رنگ اُخرا از زير و بين ورق‌هاي طلا مشخص شود ايرادي ندارد. روي ورق طلا مي‌توانيد شاپن قهوه‌اي سوخته با دستمال تنظيف بكشيد تا جلوه طلايي آنتيك به كار بدهد. براي نهايي كردن كار نيز روي آن لاك الكل بزنيد. به اين صورت مي‌توانيد مبلي با جلوه آنتيك داشته باشيد. اين روش براي قاب آينه‌هاي بزرگ و كنسول و ميزها هم به كار مي‌رود. در صورتي كه روي كار كنده‌كاري باشد مي‌توان آن را با آبي كپكي و كشيدن دستمال، كمي قديمي‌تر جلوه داد.

چهارمين روش، تكنيك «پاپيه ماشه» است. شايد اين اسم در كارهايي با حجم كوچك مثل قلمدان يا گلدان به گوشتان آشنا باشد. اما اين روش و روش‌هاي مشابه مي‌تواند يك صندلي كهنه و بلااستفاده را به يك شيء دوست‌داشتني و خاطره‌انگيز تبديل كند. اصل كار «پاپيه ماشه» چسب كاغذ و خرده‌هاي روزنامه است. در اين روش بايد سطح كار را كاملا با خرده‌هاي روزنامه بپوشانيد. به طوري كه از سطح كار فقط روزنامه به چشم آيد. اين كار را با سريش انجام دهيد كه چسب بسيار محكمي‌ست و كار را هم سبك و ترد مي‌كند. كار موردنظر را چند دور با خرده روزنامه بپوشانيد تا ضخامتي در آن به وجود آيد. بعد از خشك شدن كامل چسب‌ها، روي كار را با يك سمباده نرم صاف كنيد. در آخر بتونه بزنيد و بعد از خشك شدن سمباده بكشيد تا يك سطح صيقلي و شكننده به وجود آيد. حال مي‌توانيد روي آن را رنگ كنيد يا نقاشي زيبايي بكشيد و يك صندلي با نقش و نگار موردعلاقه خودتان داشته باشيد. در ادامه مقالات بيشتري را درباره تعميرات مبل براي شما خواهيم نوشت. با

بازدید : 174
11 زمان : 1399:2

مبلمان پس از گذر سال‌ها نيازمند بازسازي، تعميرات مبل و نوسازي است. بنابراين هنگامي‌كه به دنبال وسايلي براي چيدمان خانه‌تان هستيد، موشكافانه به زوايا، اندازه و شكل كلي آن توجه كنيد، رويه و جنس آن را لمس كرده و به دقت به بررسي اتصالات، وزن و قيمت آن بپردازيد.مبلمان پس از گذر سال‌ها نيازمند بازسازي، تعمير و نوسازي است. بنابراين هنگامي‌كه به دنبال وسايلي براي چيدمان خانه‌تان هستيد، موشكافانه به زوايا، اندازه و شكل كلي آن توجه كنيد، رويه و جنس آن را لمس كرده و به دقت به بررسي اتصالات، وزن و قيمت آن بپردازيد.

روش‌هاي بازسازي مبلمان

يادتان باشد مبلماني كه تحت شرايط ايده‌آل تهيه و در بهترين و مناسب‌ترين نقطه خانه قرار داده مي‌شود، زماني فرسوده و كهنه خواهد شد يا با توجه به شرايط زندگي ساكنان منزل يا تصميم‌گيري‌هاي جديد، آماده تغيير شكل‌هاي كامل يا جزئي مي‌شود؛ در اين صورت بايد به فكر تعميرات مبل باشيد. حتي شايد بعد از مدت كوتاهي از شكل و سبك مبلمان‌تان خسته شويد و بخواهيد آن را تغيير دهيد.

روش‌هايي براي بازسازي (Remodeling) مبلمان وجود دارد كه در اين جا به متداول‌ترين و مهم‌ترين آن‌ها مي‌پردازيم. اين روش‌ها اغلب توسط خود سازندگان مبلمان يا طراحاني كه كار بازسازي انجام مي‌دهند صورت مي‌گيرد كه نيازمند صرف هزينه و دقت است. اما شما هم مي‌توانيد براي بهبود شرايط محيط مسكوني‌تان دست ‌به كار شويد و مبلماني متفاوت از آنچه داشته‌ايد، درست كنيد.

ابتدايي‌ترين و ساده‌ترين كارهايي كه براي مبلمان و نوسازي آن انجام مي‌شود، سمباده‌زني و رنگ مبلمان اعم از كاناپه، تختخواب، كابينت، بوفه،‌ كتابخانه، ميز تلويزيون و از اين قبيل است.

ابتدا قسمت‌هاي شيشه‌اي (در كتابخانه) يا پارچه‌اي (در كاناپه) و هر عضو اضافه ‌ديگري را جدا كنيد و با يك سمباده چوب تمامي قسمت‌هاي چوبي را سمباده بزنيد تا رنگ‌ زير ريخته شود و ناصافي‌ها از بين برود. در قسمت‌هايي كه آسيب‌ ديده يا شكاف يا سوراخي در آن به وجود آمده كمي بتونه استفاده كنيد و روي آن را هم دوباره سمباده بكشيد. براي كاري كه در منزل انجام مي‌دهيد يك رنگ آستري و سپس رنگ‌ نهايي كافي‌ست. گاه كشيدن سمباده بر روي چوب براي زدودن لايه ‌جلا كه با سيلر، كيلر يا روغن جلا اجرا شده و آوردن رنگ قبلي روي آن، جلوه‌اي هنري به كار مي‌بخشد كه با پوليش‌هاي فراوان كارگاه‌هاي مبل‌سازي تفاوت دارد.

در مقاله بعدي ادامه مراحل تعميرات مبل را مطالعه بفرماييد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 2742
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی